Indkaldelse til generalforsamling 2024

Foreningen Grundtvigselever indkalder til ordinær generalforsamling lørdag den 9. november kl. 10.00 på Grundtvigs Højskole.

Til generalforsamlingen har samtlige medlemmer af foreningen mulighed for at deltage, stemme og stille op til de bestyrelsesposter, der er på valg.

Forslag fra medlemmer jf. dagsordenpunkt 7 skal være bestyrelsen i hænde senest to uger før generalforsamlingen, dvs. den 26. Oktober kl. 10.00 på mail: info@grundtvigselever.dk

I år er 3 menige bestyrelsesposter på valg for en periode på 2 år. Desuden vælges op til 3 suppleanter for et år.

Årgangsrepræsentanten fra foråret 2023 har fratrådt sit erhverv. Bestyrelsen vurderer at det mest hensigtsmæssige i denne situation er, at suppleanten for årgangsrepræsentanten overtager pladsen og samtidig frigiver sin plads som menigt valgt (med udløb i 2025). Hvis generalforsamling kan bifalde denne procedure, vil der også være en menig bestyrelsespost på valg for den resterende periode på et år.  

Dagsorden:

  1. Valg af dirigent og referent
  2. Godkendelse af dagsorden
  3. Præsentation af den afgående bestyrelse
  4. Bestyrelsens beretning, v. forpersonen
  5. Gennemgang og godkendelse af regnskab for 2023 
  6. Gennemgang og godkendelse af budget for 2025
  7. Indkomne forslag
  8. Valg til bestyrelse
    1. På valg er forpersonsposten for 2 år: Julie Valentin Tolbod (F20/E20) ønsker ikke genvalg. Sofie Amalie Jakobsen (E22) ønsker at modtage valg.
    2. På valg er 3 bestyrelsesposter for 2 år
    3. På valg er 1 bestyrelsespost for 1 år
    4. På valg er op til 3 suppleanter for 1 år
  9. Valg af revisor
  10. Eventuelt

Comments are closed.